28.9.2013

Musiikin vaikutus + Daniel J <3

Hei,

halusin taas kirjoitella teille vähän ja olla teille iloksi. No ei nyt ihan kaikkien mutta joidenkin iloksi. Minulla on ollut hirmu vaikea olla kuuntelematta Daniel J <3, varsinkin nyt, tekisi mieli napata kuulokkeet korville ja kuunnella. Eikä tehdä tätä postaus.  Teksti jatkuu näiden kuvien jälkeen.... :)

Varsinainen linssilude ;) Minun isoveljeni kuvaili minua kun saatiin järjestelemäkamera.
:-) Katsokaa meikäläistä. :-)
Minun mummolani, joka ei enää ole mummola.... <3 Minulla on paljon muistoja, ja varmaan kaikilla sukulaisillani, jotka ovat käyneet. <3 Minä kaipaan sinne.. Eikä.... rupesi heti tulemaan kyyneliä kun kirjoittaa tämän. Tämä paikka on ollut minulle lapsuuden paikka. Minulla on mennyt monta lapsuudenpaikkaa pois elämästäni, mutta haluan pitää meidän mökki lapsuudenpaikkana.
Onpa nätit hampaat ;)

Jouluna 2009, olin seiskalla tässä kuvassa. Onpa vähän finnejä tai mitään punaisia kohtia. :)
Minulle tulee heti mieleen oma ylä-aste ajat, kun ei ollut innostusta kunnolla, koska koin olevani alakynnessä. Alakynnellä tarkoitan tällä sitä että minun oli vaikea tuoda omaa itseään koulussa ja kotona. Minä olin hiljainen tyttö, mutta olen lukiossa oppinut olemaan sosiaalisempi, vaikka on vieläkin varovaisuutta. Kaikillahan on varovaisuutta. Niin sitten minä kuuntelin musiikkia ja olin kotona. Tietty juttelin ihmisten kanssa sosiaalisessa mediassa (sukulaisten jne.).

Mutta tajusin nyt lukiossa, mitä kaipasin eniten. Musiikin kuuntelua... Siis hyvän musiikin kuuntelua!! :) Minulle musiikki on ollut ihanaa ja antanut minulle hyvää mieltä, varsinkin rankkoina aikoina. Joinakin aikoina minä en edes välittänyt koulusta yhtään pätkääkään. Joinakin aikoina minä halusin olla koulussa hyvä. Silloin minä en välittänyt koulusta yhtään pätkääkään, niin silloin kuuntelin musiikkia ja katselin kuvia niistä laulajista joita kuuntelin. Minä löysin mitä kaipasin, mutta en ole vielä edelleenkään oma itseni.. Minulla on hävinnyt jotain kun olin ylä-asteella.

Tää blogger sekoilee taas! :( Tämä on pirun ärsyttävää.. :( Koittakaa kestää minun potutusta Bloggeria kohtaan... :(

Muistakaa pitää ihana viikonloppu kaikki ja elämä jatkuu! <3 Minulla jatkuu Daniel J kuuntelu <3 I love him <3 OMG!! <3 Anteeksi, mutta tämä poika on niin täydellinen ja täyttää mun sydämen... Koittakaa kestää tätäkin... :) Moikka!!

Jenny

2 kommenttia:

  1. Hei oli taas ihana postaus ja on kiva kun postaat näin usein nykyään vaikka onkin koeviikko ja kaikkea. Tiedän mistä puhut, koska musiikki on auttanut minuakin aina vaikeina aikoina! :-) ja näiden sinun postauksien ansiosta kuuntelin tänään Daniel J:tä ensimmäistä kertaa ja se oli tosi hyvä! Kiitos tästä musiikkivinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä!! Toivon että nautit hänen ihanasta lauluäänestä! Kiitos kommentista! Minulle tuli jonkinlainen kirjoitusvimma ja halusin tuoda itseäni esiin!! :) <3 Minä arvostan näitä kommentteja!! :) <3

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)