13.8.2013

Kuulumiset....

Hei..... 

On koittanut se aika kun palaan koulun penkille takaisin lukemaan ja pänttämään. Mutta nyt on pakko sanoa että tämä kesäloma on mennyt todella vauhdikkaasti miten minä oletin kesän alussa. :/ Olisi ihanaa taas aloittaa bloggaaminen uudelleen tämän kesäloman jälkeen, mutta näyttää siltä että ei pysty eikä kykene tekemään mitään muuta kuin opiskelemaan. Niin kun varmaan kaikki muistaa että sanoin että teen mökillä postauksia ja laitan niitä tulemaan aina tänne blogiini ajastettuna. Mutta en mennyt lupaamaan sitä ollenkaan, koska kyllä tiesin että ei siitä tulisi yhtään mitään. Jos menin lupaamaan niin otan sen lupauksen takaisin. 

Voisin sanoa että tää alkaa vähän nyppii päähän ja ei oikein tee mieli tehdä monta kertaa viikossa. Ja jos minä menen lupaamaan jotain ja sitten minä en teekään mitä olen luvannut niin se mua ketuttaa aivan paljon. Joten nyt en voi sitten ruveta lupaamaan että tulee joka viikko postaus, vaikka se kuulostaa aivan vähältä hommalta. Koulu on nyt aika tärkein juttu, joten sanon että postaan sitten kun kerkeen tai jaksan tai saan inspiraation jostain. 

Olisi kiva saada asioita pysymään tasapainossa elämän ja kaiken kanssa. Olen yrittänyt nyt löytää tasapainoa, mutta ei ole vielä löytynyt. :( 

Oikein hyvää alkavaa viikkoa ja loppukesää!! :) 

P.S. Olikohan tää edes hyvä idea aloittaa bloggaaminen???? 

P.S.S Olen vähän ärsyyntynyt nyt tähän.......... 

P.S.S. En vaan näe tuloksia tämän (eli bloggaamisen) suhteen mitään. Pitääköhän mun aloittaa taas uudelta pöydältä kaiken??? :/ Onko minun blogissani jotain vikaa vai mikä nyt mättää??? En kyllä mitään yritä saada mitään miljoonia lukijoita, mutta edes vähän enemmän kuin 6-7 lukijaa. Kertokaa ne jotka lukee tätä, niin mikä on hyvää ja huonoa? Minä haluan tietää!! :/  

2 kommenttia:

  1. Et voi saada oikein lisää lukijoita, jos postaat näin harvoin! Ymmärrän kyllä, että koulu on tärkein. Missä koulussa muuten olet?

    Mutta se lukijamäärä ei ole kaikista tärkein, vaan se, että tykkää bloggaamisesta. Jos et tyykkää enää, niin lopeta sitten kirjoittaminen tai kirjoita silloin kun siltä tuntuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öhöm... Minä en kyllä odottanutkaan saavani lukijoita nopeasti... Kyllä minä nautin bloggaamisesta, mutta minulla on ollut tässä viime vuosina kaksi edellistä blogia, jotka meni aivan päin mäntyä. Minä en aio lopettaa kyllä, mutta voin miettiä asiaa kyllä, vai mitä? Minä postaan kyllä silloin haluan tai tuntuu. Minä en kyllä ymmärrä sinun tuon kommentin sanomaa. Ja anonyymi, mikset laita nimellä?
      Tuohon koulu-kysymykseen en valitettavasti halua vastata, koska se ei kuulu oikein sinulle. Että hyvää viikko sinulle!!

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)