20.6.2013

Ostospostaus


Tässä tulee minun ostospostaus n. 3-4 viikon ajalta. Jos kiinnostaa lukea mitä ostin, niin jatka. Mutta jos ei kiinnosta niin paljon nämä ostospostaukset, niin jätä väliin. Huom: Älkää please laittako kommentteihin että meninpäs paljon rahaa noihin, voisit saada halvemmallakin. Tiedän että saisin noita samoja asioita halvellammalla, mutta ne halvemmat eivät välttämättä anna minulle hyvää kuvaa. Mutta joitakin tiettyjä tuotteita ostan K-Citymarketista jne. Minä sanon, että minä tykkään näistä tuotteista ja tuun tykkäämäänkin näistä. Olkaa hyvä ja voitte jatkaa lukemista.

Ostettu Cubuksesta. Koko on S. Hinta oli 14.90€, mutta toi hinta on alennus. Oikea hinta oli 24.90€. Äitini osti tämän minulle, joten kiitos hänelle.

 Siinä näette yleiskuvan näistä tuotteista jota olen ostanut nämä kaikki omilla rahoillani ja niillä rahoilla jotka olen saanut lahjaksi vanhemmiltani ja sukulaisiltani.


Tämä on Lushilta Buffy Small - se on kuorintavoidepala. Se kuorii ja kosteuttaa todella hyvin vartaloa, mutta sopii paremmin enemmänkin syksylle tai talvelle. Maksoi 12.95€. Tämä on minun toinen Lushin tuote ikinä.
 
Tämä tuote on M.A.C:in Studio Finish Concealer, sävy NC20. Maksoi 20.00€, Stockmannilta.  Tämä on peiteaine finneille ja epäpuhtauksille. Tykkään tämän tuotteen peittävyydestä ja tulee riittämään aika pitkän ajan.
Tämä tuote on minun ensimmäinen M.A.C:in tuote ikinä ja olen innoissani tästä tuotteesta todella todella paljon. Aion ostaa tuon rinnalle meikkivoiteen, joka olisi mahdollisesti saman merkin. Halusin kokeilla pitkään M.A.C:in tuotteita, mutta ei ole tullut ostettua ja nyt kerrankin ostin.

Pirkka Vanupuikko-paketti, maksoi 1.65€, Anttilasta. Tarvitsin noita koska ei voi tietää jos meikki meneekin pilalle tai jotain muuta.

 Tämä on The Body Shopin Seaweed kasvonaamio, maksoi 21.50€. Tämä oli pakko-ostos, koska minulla oli annettu testiksi tuota ainetta ja minä kokeilin. Tykästyin tuohon tuotteeseen todella paljon.

 Tässä on Pirkka Meikinpoistoliinoja, maksoi 3.07€. Ostin nämä K-Citymarketista. Tykkään pyyhkiä meikit jollain liinalla kun hinkkaisin jotain meikinpoistoainetta naamaani. Hinta-laatusuhde on hyvä.
 
 Tämä on Four Reasons jätettävä hiussuihke. Maksoi 9.50€. Ostin tämän Sokoksesta. Tykkään tämän tuotteen tuoksusta, koska se on omenainen tuoksu. Se riittää kuukauteen tai kahteen kuukauteen.

Tämä on ostettu Yliopiston Apteekista ja se on La-Roche Posay SK50+ aurinkorasva naamalle. Maksoi 19.10€. Oli pakko ostaa aurinkorasva, joka on tarkoitettu naamalle. 

 Tämä on The Body Shopin Aloe Vera kasvokuorinta, joka maksoi jotain 17.90€(hukkasin kuitin). Mutta se on hintansa veroinen, koska tämä on hellävaraisin karvokuorinta, mitä tiedän.

Tämä on Herbina MarjaSpa Tuuheuttava Kuivashampoo, joka maksoi 3.75€. Tämän ostin K-Citymarketista. Ajattelin kokeilla kuivashampoota, kun en ole aikaisemmin kokeillut.

The Body Shopin Body Puree Pink Grapefruit, joka maksoi 15.70€. Rakastan noita Pureevoiteita käyttää kesällä, koska paksumpi voide ei sopisi minun iholleni. 

Tämä on ostettu Kicksistä ja maksoi 16.50€. Se on L'oreal Paris Nude Magique BB-voide. Tämä oli pikkuinen pettymys mulle, koska se ei sopinut minun ihooni kun olen vaalea, mutta kun saan aurinkoa niin sitten sopii hyvin. 

Tämä tuote on ostettu K-Citymarketista. Se maksoi 2.57€. Se on Pirkan käsirasva. Tämän tuotteen riittoisuus on todella pieni, koska tämä on melkein käytetty loppuun asti. Ostin sen varmaan kolme viikkoa sitten ja tuo näyttää tuollaiselta.

 Tämä on Beauty Formulas Apricot Facial Scrub, joka maksoi 2.49€. Tämä oli minulle suuri pettymys, koska rakeet ovat isoja minun iholleni. Mutta ajattelin käyttää tuota tuotetta vartalossa, koska ne rakeet sopii paremmin vartaloon.

Nämä kummatkin ovat Tresemme-tuotteita, mutta ne eivät ole samoja tuotteita. Tämä vasemman puoleinen pullo on Tresemme Naturals Shampoo. Ostin sen Anttilasta ja maksoi 6.95€ muistaakseni (hukkasin sen kuitin).
 Tämä oikeapuoleinen pullo on Tresemme Split Repair Hoitoaine. Ostin Anttilasta ja maksoi 5€. Tykkään ensimmäinen pesun jälkeen aika paljon.

 Tämä valkoinen tuubi on Pirkka Silmänympärysvoide, joka maksoi 4.02€. Se on todella todella todella todella riittoisa tuubi, se kestää jopa viisi kuukautta. Olen tykästynyt tuohon, koska se on riittoisa, hajuton eikä allergoi silmien lähellä ollenkaan. 
 
 Nämä ovat Cliniquen ihonhoidon puhdistusaineita. Nuo kaksi keltaista tuubia kuuluvat tuon pienemmän kasvopesuaineen ja kasvoveden kanssa. Se paketti maksoi muistaakseni 27.90€. (hukkasin kuitin)
Ja tuo isompi kasvopesuaine maksoi 27.90€. Sen ostin Sokoksesta ja sen paketin ostin Stockmannista. 

Tämä on ostettu Glitteristä ja maksoi 11.90€. Se on iPhone 5-kuori. Ostin tuon aika pian kun sain sen puhelimen. Tykkään tästä kuoresta, mutta voisi olla muutama lisää. 

Nämä kaikki tuotteet maksoivat yhteensä 186,44. Tiedetään että se on iso määrä rahaa, mutta nämä on ollut käytössä, ainakin suurin osa tuotteista. 

Haluatteko te että teen jostain tuotteista arvostelun? Jos haluatte niin laittakaa kommetteihin. Tämä oli tässä ja nyt lähden tästä Bloggerin puolelta pois. Nähdään seuraavassa postauksessa, joka tulee ehkä sitten 26.6. En mene vannomaan, koska en tiedä kerkeenkö laittaa tänne Bloggeriin kun olen täällä Helsingissä.
OIKEIN HYVÄÄ JA LÄMMINTÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!

3 kommenttia:

  1. Kivoja tuotteita, mullakin on tommonen mac peiteaine ja sinulla on monia muitakin tuotteita jotka minäkin olen kokenut hyviksi :)
    Jatka vaan bloggaamista samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, olen itse ainakin tykännyt noista tuotteista aika paljon, mutta muutamaa tuotetta lukuun ottamatta. Haluatko että teen noista joistakin tuotteista arvostelun? Yritän jatkaa niin että minulla olisi hyvä mieli tästä bloggaamisesta.

      Poista
    2. Joo, tuote arvostelut olisivat mielenkiintoisia! hyvät ja huonot puolet olisi kiva tietää.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)