14.6.2013

Kiitos-postaus :)

Minusta on niin ihanaa tehdä postauksia tietäen että jotkut tykkää lukea postauksiani. Kiitos vielä kerran vaikka tuossa olisikin kuva siitä, miten paljon lukijoita on. Voi olla että teitä on enemmän kuin mitä Blogger antaa. Teitä voi olla myös anonyymeinä todella paljon. Haluan vaan kiittää teitä, koska se merkitsee mulle ja haluan tulla hyväksi bloggaajaksi. Nyt se näyttää todella todella kaukaiselta ajatukselta, mutta en luovuta. En haluakaan luovuttaa, koska luovutin silloin kun minulla oli kaksi edellistä blogia, jotka meni aivan pieleen. Tällä kertaa näytän mistä minut on tehty. En voi luvata teille miten sitten kun minulla alkaa ne lukion opinnot uudelleen silloin elokuussa. Minä yritän keksiä jotenkin että te saisitte lukea postauksiani.
 


Näytänpä minä kauniilta tytöltä, jolla on pisamia. Voin sanoa että minulla on ihana hymy.  :)
 Se postausehdotus on auki, kannattaa laittaa sinne kommenttia. Minä olisin kiitollinen.

3 kommenttia:

  1. Hyvä, jatka vain, kyllä se siitä! Oletko kiinnostunut muodista/vaatteista? Joku postaus liittyen niihin voisi myös olla mielenkiintoinen..?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kannustuksesta ja sitä tarvitaan paljon tällä hetkellä! Kun on sellainen luovutettu olo, mutta jostain ihmeen syystä olen ottanut niskasta kiinni ja ruvennut tekemään töitä sen eteen mitä minä haluan!!

      Olen kiinnostunut muodista, mutta blogit on aivan täynnä sitä ja minun makuni ei välttämättä teitä kiinnosta!!
      Mutta voisin harkita sitä asiaa vielä!!

      Kiitos vielä kerran kommentista ja Hyvää kesää sinulle! :)

      Poista
    2. Juu, älä ihmeessä ainakaan luovuta!:) Ja hyvää kesää sinullekin!

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)