12.6.2013

Bloggaamisen ja opiskelun häilyvä raja...

 
 Minä haluan puhua bloggaamisen ja muun elämän välillä olevasta ajasta. Olen huomannut että minun opiskeluni vie enemmän aikaa kuin bloggaaminen. Olen todella todella todella pahoillani että en ole pystynyt tekemään tämän ja koulun välillä mitään sen eteen. Ajattelin että yrittäisin edes syksyllä tasapainottaa, kuten opiskelua ja bloggaamista. Jos ei onnistu niin sitten ei onnistu. 
 

 
Minä haluan todella paljon että saisin vähän enemmän lukijoita koska sitten pystyisin kirjoittamaan isommallekin ryhmälle ja toisi minulle itsevarmuutta enemmän puhua vähemmän iloisistakin asioista ja vähemmän enemmän iloisista asioista! Mutta huomaan kyllä näin vuoden jälkeen ja myös kahden blogiyrityksen jälkeen että ei ne lukijat tuu niin helposti kuin sitä luulee. Kaikki joutuu tekemään töitä sen eteen jos haluaa saada sen mitä haluaa.

Bloggaajan elämä ei ole niin hohdokasta mitä sitä luulee, että kaikilla ei ole välttämättä hyvä olla ja ei ole perheen sisällä kaikki hyvin tai on jotain ongelmia rahan tai alkoholin kanssa. (tää ei ole mitään syyllistämistä vaan se voi olla täyttä totta. Kaikki ei tuu välttämättä hyvistä oloista tai jotkut ei osaa olla itsensä kanssa sinuiksi)

Kaikki bloggaajat ajattelee varmaan näin: ”Jos alan bloggaamaan, niin varmaan joka postaukseen tulee huonoja kommentteja. En mä kykenisi lukemaan niitä kommentteja, koska sieltä tulee mitä asioita mitkä ei kuulu heille.” Minä en antaisi minkään tälläisen jutun estää omaa bloggaamista. Minä olen joutunut kuulemaan tuollaisia asioita muutenkin. Minä uskon että kaikki paha voi kääntää hyväksi. Kaikissa asioissa voi olla hyvääkin. 
 

 
Minä olen huomannut että bloggaaminen auttaa jonkun verran minun kirjoittamisprobleemaan. Minulla on ongelmia kirjoituksen suhteen, kun minulla on ongelmia tuottaa tekstiä ja tekstin järjestyksessä on myös ongelmaa. Toivon että se menisi ohi kun kirjoittaisin paljon ja näkisin mitä kirjoitan.

Olipa tämä hyvä kun kirjoitin koska minulle tuli outo fiilis, kun luki tämän kerran läpi ja huomasin että minä tuotin ja kirjoitin tämän itse. Tässä ei mennyt kuin 30 minuuttia.

http://www.google.fi/imgres?hl=en&biw=1024&bih=462&tbm=isch&tbnid=_ltHklmH95sW1M:&imgrefurl=http://www.hdwallpapersplus.com/summer-wallpaper-backgrounds.html&docid=9aXe1iEwUx5YXM&imgurl=http://www.hdwallpapersplus.com/wp-content/uploads/2013/04/Strawberry_Summer.jpg&w=1920&h=1200&ei=iiC4UdTcAezV4AT8_4HQDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:46,s:0,i:237&iact=rc&dur=972&page=5&tbnh=177&tbnw=271&start=38&ndsp=12&tx=169&ty=167

Minä yritän tehdä mökillä läppärilläni erilaisia postauksia! Ja kun tulen kotiin niin ajastan ne tietyn päivän välein. Joudutte odottamaan ainakin pari kolme viikkoa kun tulee sitten postauksia enemmän. Minä yritän keksiä minkälaista te pitäisitte! En voi luvata kuinka monta teen siellä, mutta yritän tehdä ainakin kymmenen että ei tulisi tylsää luettavaa. Sitten kun taas lähden mökille tai jonnekin niin yritän tehdä niitä postauksia.

Toivottavasti tykkäsit tästä postauksestani!! :)

 Hyvää kesänjatkoa kaikille!!!

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja hyviä ajatuksia! Oot ihan oikeassa siinä että mitä enemmän kirjoittaa, sen paremmaksi kehittyy! Runsas lukeminenkin (kirjat, lehdet, blogit, jne.) auttaa hyväksi kirjoittajaksi tulemisessa. Jos jaksat aina ilmoittaa fb:ssä kun postaat tänne, niin minä ainakin lupaan tulla lukemaan! Mukavaa kesää sinulle ja koko perheelle! t. Emilia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia! Samoin teillekin. Hyvää kesää ja nauttikaa kesästä kunnolla!! :) Joo, se on totta, mitä enemmän luen ja kirjoitan niin sitä enemmän minä kehityn!! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)