13.6.2013

Aamuni... -_-


Heräsin kello 6.30, mutta en noussut kunnolla sängystä vaan jäin siihen makoilemaan ja ajattelin silloin että jospa se uni tulisi uudelleen ja veisi minut unten maille. Eihän se tullut, sitten heräsin tuohon kellonaikaan. Teki mieli vielä nukkua, mutta sitten ajattelin jos nukun, niin herään joskus 13.00 tyyliin. No way!

Minun aamurutiineihin kuuluu hampaiden pesu, naamanpuhdistus, aamupalan syöminen ja todella todella todella harvoin minä käytän mitään meikkiä, koska se vie aikaa, mutta näin kesällä se on kiva lisä minun rutiiniin. Naamanpuhdistustuotteet ovat muuttuneet aika paljon, koska sain muutamia tuotteita testattavaksi kummitädiltäni, ja olen käyttänytkin sen toisen loppuun asti. Siitä toisesta en ole ihan varma miten saan sen kulutettua. Haluattetko että näytän mitkä puhditusaineita on käytössä tällä hetkellä?

Pyyntö: Minun pitää pyytää teiltä postausideoita, koska minä olen menossa mökille ja ajattelin tehdä siellä postauksia Wordille. Sitten kun palaan tänne kotiin, niin laitan ne tänne Bloggeriin. Yritän itsekin miettiä mitä voisin kirjoittaa. Laittakaa tähän postauksen alle kommenttiboksiin viimeistään 16.06.13. 

HYVÄÄ VIIKKOA KAIKILLE

10 kommenttia:

  1. Tsemppiä blogiin, ei kannata ottaa mitään paineita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mimmi, kun laitoit!! Tämä piristi todella päiväni! Kukaan ei ole kommentoinut noin. Kiitos vielä kerran!! :)

      Poista
  2. Hieno postaus! Jatka samaan malliin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, vaikka tuossa ei ollut oikein mitään erikoista! Halusin tehdä sellainen päivä kuvina, mutta tajusin että hei en voi tehdä koska olin jo syönyt minun lounaan ja kaikkea sellaista!! Jatkan kyllä!!

      Poista
    2. Hyvä idea kuitenkin, tee jonain toisena päivänä:).. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä sinun päiväsi sisältää:)

      Poista
    3. Joo, minä teen sen jonain muuna päivänä!!! :) se ei ole kovin ihmeellinen, mutta onhan se kivaa jakaa teillekin!!

      Poista
  3. Oi, sulla on ihana puhelin!!

    VastaaPoista
  4. Kiitos, se on minun 18-vuotislahja!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai okei! Onko tuo iPhone 5 vai 4? Ja onko tuo kuori ihan perus valkoinen vai onko siinä jotain kuvioita?:)

      Poista
    2. Se on iPhone 5 ja ei ole mitään kuvioita puhelimessa!!!

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)