8.2.2013

Kirjoja, kirjoja, kyniä, kyniä!!! :)


Psykologiaa alkaa!! Siinä ne tarvikkeet ovat!!
Mä ostin nuo vihreän, liilan ja oranssin. Halusin väriä elämään ja opiskeluun!! Pinkki on ollut minulla pitkään!

Ostin punaisen ja liilan värisen kynät joilla voi kirjoittaa, mutta voi kumittaa pois tekstin!

Ostin lisää kasvovettä kun alkaa loppua vanha!!

Lisää lukiokirjoja!! Äikkää ja enkkua!!

Matikkaa!!! <3 Ai kun mä rakastan matikkaa! ;)
Mun pitää kertoa teille juttu ennen kuin lopetan tämän postauksen kirjoittamisen! 
 Se että minä kävin eilen kuulotutkimuksissa ja se oli viimeinen kerta siellä lasten puolella, mutta menen aikuisten puolelle kun täytän keväällä 18-vuotta!! Sniiiffff... Pakko kiittää minun kuulotutkijaa, joka on ollut jo yli 15 vuotta!! KIIITTTOOOOOSSS!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. Minun kuuloni on pysynyt tasaisena koko tämän ajan kun se diagnisoitiin!! :)
 
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!! :)

2 kommenttia:

  1. Meinaatko tehä enää ollenkaan postsuksia? :) Eiks sun pitäny tehä Se kysymyspostauksen vastausvideo joskus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinaan, mutta nyt on kyllä ollut niin että aika vienyt kouluun ja tähän sairasteluuni! :) yritän jossain vaiheessa tehdä, mutta en lupaa milloin! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)