1.1.2013

Kuvia ja iPadini!! ;)


Hei, rakkaat lukijani!! :) 

Ajattelin vähän laittaa pari kuvaa ihan random-jutuista, kuten minun iPadistani ja tylsästä juomapullostani! ;) Aika hienoja kuvia juu!! 



Minun iPad 2 on minun oma rakas pieni vauveliini!! ;) Hehee!! Minä rakastan iPadini enkä ikinä voisi kuvitella olevani ilman sitä!! Minä tykkään katsoa aamulla tai illalla Youtube-videoita! Ja olen pitkään haaveillut tekeväni videoita, mutta minulla on elektronisia ongelmia vain!! :/ Tykkään katsella Instagramissa kuvia!! :)



MÄ TOIVOTAN KAIKILLE LUKIJOILLENI OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!! :) WOHOO!!! UUDET KUJEET JA MITÄ ELÄMÄ TUO!!! :)

2 kommenttia:

  1. Kuvaa tolla ipadilla video :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, voin yrittää!! Siinä on kyllä huono kuvanlaatu!! :/

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)