13.1.2013

KUNTOSALI!!!!!!


Jotkut varmaan huomasivat että minä olin innoissani saadakseni 10-kerran lipun kuntosalille ja ryhmäliikuntaan!Joululomalla ja tällä viikolla olen käynyt kuntosalilla! Tämän päivän aiheena on kuntosalilla käynti!

Itse en varsinaisesti laihduta, mutta haluan hyvää yleiskuntoa! Mutta myöhemmin olisi tarkoitus alkaa treenaa että tulee sitä lihasmassaa ympärilleni! Olen viime aikoina katsellut suomalaisia kehonrakentajia esim. Jutta Gustafsberg, jonka kuva on alla ja Mika Nyyssölä. En ehkä haluaisi ihan sellaiseen kuntoon, koska kehonrakennus on aika kova laji! Jos ajatellaan että jos nyt aloittaisin niin ei olisi varmaan aikaa kuin kuntoon saamiseen eikä opiskeluun! Koulu ja terveys on minulle nyt aika tärkeä asia!! :)

Olen huomannut jo kahden viikon aikana että alkaa tulla habaa!! :) Mutta enemmän pitäisi saada habaa!! :) 

Minulle nykyään liikunta on todella tärkeä asia elämässä että ei tule kipeäksi ja jaksaa koulussa keskittyä riittävän liikunnan ja terveellisen ruokavalion takia! 

P.S. Haluan kysyä teiltä että haluatteko te että teen aina välillä pientä tiedottelua miten mulla on mennyt kuntosalilla käymisessä! :)

gojuttago.com 






















































































































































































































































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)