19.1.2013

Ihonhoitotuotteet!! :)

 Minulla tuli pieni inspiraatio laittaa kuvia omista ihonhoitotuotteista mitä olen käyttänyt viime vuosina!!

Minun otsassa on yksi ärsyttävä finni tullut, mutta ei se mitään!! Ja mun vasemmassa poskessa on kaksi tuollaista läikkää niin ne on myös finnien aiheuttama!

Minulla on todella hyvässä kunnossa iho, vaikka tuleekin sinne tänne jotain epäpuhtauksia mutta ei paljoa tule! (Jännä juttu kaikissa kuvissa minun vasempi silmä on jotenkin niin oudosti pienempi!)



 Tässä on niitä miissä on enää noin vähän tuota kasvovettä enkä ole vieläkään saanut kulutettua niitä loppuun! Yritän saada ne loppuun ennen kuin vaihdan toisiin tuotteisiin josta olen innoissani!! :)


 Tässä on kavorasvaa jossa on neljä eri rasvaa laitettu!! Se on todella hyvä yhdistelmä meikäläiselle! Se ei ehkä kannata tehdä, mutta voi kokeilla! Tämä oli kokeilumielessä! Enkä ehkä tuleville kerroille tee niin!! :) (T: tuleva kosmetologi(ehkä))




 Tässä on maailman paras silmänympärysvoide!! IHANA!! :)



Tässä on se tuote mistä olen puhunut ja laittanut kuvia tänne!! :) Mä odotan innolla näiden tuotteiden käytöstä!! :) 

Haluatteko te jotain esim. tuote-arvostelua noista tuotteista vai? Kertokaa ihmeessä mitä te haluatte että muutan esim minun kirjoitustyylissä tai jotain vastaava? :) Ilomielin otan vastaan kaikki rakentavat kommentit! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)