27.12.2012

Joululahjat!!

 
Nuo Skittles ovat aika kirpeitä, mutta ihan hyviä ne ovat. Nuo Gobstopper Snowballs ovat hyviä, mutta aika kovia pureskeltaviksi. Pitää antaa "sulaa" suussa ennen kuin voi pureskella. Muuten kaikki kokonaisuudessa on ihana!! :)


VILLASUKAT!!!! <3 

Yöpaita Nansolta

Vihkoja koulukäyttöön

Ensi vuoden kalenteri!

3D-kuviolaite

Kirja

THE BODY SHOPIN TUOTTEITA!!!! <3 Minä rakastan The Body Shopin tuotteita. 

Askartelukirja, joka on todella ihana kirja! Olen lainannut tuon kirjan, mutta sain oman!! :) 

Kuulokkeet, jotka ovat ihan sika hyvät!! Mutta kuulokojeet vinkuu kun minulla on nuo päässä! 


Tämän laitoin siksi että siinä näkyy selvä raja, enkä tykkää itse siitä yhtään!! Olen epäonnistunut siinä!! :( Mutta olen tehnyt paljon parempiakin meikkejä naamalleni!! :) 

Laittakaa minulle kysymyksiä niin aion tehdä 6 lukijan ansioksi postauksen!! :) Voitte laittaa vaikka minun kuulovammastani tai ihan mistä vaan, mutta ei henkilökohtaisia kysymyksiä! Teen sen videolla! :)Viimeinen päivä on 10.1.2013.

1 kommentti:

  1. Kysymyksiä:
    1) mikä on sun lempiväri?
    2) onko sulla lemmikkiä?
    3) onko sulla ollu syntymästä asti kuulovamma vai onko se tullut vasta myöhemmin?
    4) Mikä on sun lempi vaatekauppa?
    5) Tykkäätkö enemmän kesästä vai talvesta?
    6) Voitko tehdä meikkivideon, jossa teet vaikka sun tavallisen arki- tai juhlameikin?

    Siinä pari :)

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)