20.11.2012

Haaste mulle!

 Nyt tulee vähän eloa blogiin, mutta vieläkin pitää ahertaa koulun eteen. 
Sain haasteen Iidalta
1. Each person tagged must post 10 things about themselves.
2. They must also answer the 10 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 10 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 10 bloggers with less than 300 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.

1. Olen kärsinyt viikon jo hampaan kivuista 
2. Olen iloinen että on hammaslääkärit jotka hoitaa hampaita.
3. Ei ole pystynyt panostamaan kouluun täysillä vaikka haluaisi. 
4. Voisikohan sanoa että nyt ketuttaa!!
5. Nyt lupaan pitää hyvää huolta hampaista. 
6. Tykkään joulusta todella paljon!
7. Tykkään teestä hunajan kanssa!
8. Olen ollut viime aikoina vähän allapäin tämän kivun takia. 
9. Saan purentakiskot öihin, koska minä narskuttelen yöllä. Ihanaa että ei tartte kovin kauan kestää tätä kipua. 
10. Pitää vaan toivoa nyt että hammas paranisi pian. :/

1. Kerro sun poliittisesta kannastasi.
 Minulla ei ole kunnollista poliittista kantaa. 
2. Mikä on sun lempi kirjallisuudenlaji?
Minulla ei ole yksittäistä lempi kirjallisuudenlajia. Mutta tykkään lukea fantasiaa. Minun lempikirjasarjani on ollut kesällä Luukaupunki (kuuluu kirjasarjaan), jota varmaan joku tietää 
3. Ootko kokenut yliluonnollisia kokemuksia?
En ole kokenut mitään yliluonnollisia kokemuksia. 
4. Suuri keittiö vai suuri kylpyhuone?
Minä ottaisin kummatkin, mutta jos on ihan pakko ottaa jompikumpi niin otan suuren keittiön, vaikka kyllä haluaisin suuren kylpyhuoneen :D 
5. Laulu- vai kirjoitustaitoinen elämänkumppani?
Ehkä kummatkin, mutta taas kerran jos on pakko valita jompikumpi niin kirjoitustaitoinen vaikka laulutaitoinenkin voisi olla kiva. 

6. Lempiruokasi?

Pasta ja jauhelihakastike on ykkösvaihtoehto, vaikka itsellä on paljon lempiruokia. 

7. Kuka on ihanin julkkisnainen tällä hetkellä?

Elle Fowler ja Blair Fowler, on minun ihanimpia julkkisnaisia tällä hetkellä. 

8. Olisitko mieluummin rocktähti vai vampyyri?

Rocktähti, koska itse en tykkää vampyyreista vaikka niitä ei ole olemassakaan. 

9. Kumman kaa olisit mieluummin Charlie Rundlen vai Kate Moenningin?(Googlaatte, jos ette tiiä)

Vähän vaikea sanoa, en kyllä varmaan olisi kummankaan, koska en fanita heitä. 

10. Näyttelisitkö Salkkareissa, jos se olisi ainoa mahdollinen työpaikka?

Ehkä tai ehkä ei, vähän riippuu palkasta ja onko näytteleminen kivaa?  

Minun omat kysymykset: 
1. Miten monta kertaa kuukaudessa olet nauttinut kaverien kanssa olosta?
2. Kirja vai kännykkä? 
3. Mikä on sinun motivaatio jaksaa olla koulussa?
4. Oletko sinä jouluihminen?
5. Mikä on ollut sinun lempipaikka omassa elämässäsi? 
6. Mikä on sinun lempiasiasi tällä hetkellä?
7. Oletko sinä miettinyt lopettavasi tupakoimisen? Jos et, niin mikset? Jos et tupakoi ollenkaan niin kerro mitä ajattelet tupakoimisesta?
8. Mikä on sinun lempiohjelma? 
9. Onko sinulla nyt hyvä olla?
10. Mitä nyt ajattelet?

Riikka Reetta ja Maija 
Petra
Anni 
Ida
Heidi
Elise 
Iida 
Vera

 Minä laitan sitten ennen joulukuuta teille lukijoille viestiä, mutta odottakaahan siihen asti!! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)