28.10.2012

Turhautuminen!! :(


Nyt haluan tuoda tänne blogiin vähän minun turhautumistani!

Nyt minua ärsyttää moni asia, mutta ainakin kaksi asiaa mitä haluan tuoda esille.

Ensimmäinen asia: Minä olen opiskellut englantia 3. luokalta saakka 9. luokalle. Mutta joudun nyt aloittamaan koko englannin opiskelun puhtaalta pöydältä, se turhauttaa minua ihan hirveesti. Haluaisin vaan päästä lukion läpi, en mitään muuta pyydä. Pitää vaan tehdä töitä, mutta vaan silti turhauttaa ihan hirveesti. Miksi mulle käy näin? Onko Jumala ollut mulle vihainen siitä että en osaa kielioppia englannissa?

Toinen asia: 
Haluan saada hyviä numeroita, mutta en ole saanut ikinä 10. Mutta olen saanut 9, mutta en sen enempää. Tiedän että pitää tehdä paljon töitä että saa hyviä numeroita. Mistä saan sen motivaation että jaksaisin lukea joka päivä sanoja ja tehdä tehtäviä. Olen nyt alkanut panostaa, mutta katsotaan että saanko minä minkälaisia numeroita. Olen koko peruskoulun ajan yrittänyt tehdä töitä mutta ei vaan näy numeroissa. Mua ärsytti ihan hirveesti että joutui tekemään paljon paljon enemmän kuin mitä normaalisti. 

Nyt tuli vähän parempi mieli, kun kirjoitti tämän ulos minun mielestä.

2 kommenttia:

  1. tuli näin btw mieleen että voisit tehdä video postauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Niin, voisin tehdä, mitäköhän puhuisin ja tekisin. :) Teenkö minä jonkilaisen kysymyspostauksen vai my day-videon? :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)