25.10.2012

Syysloman ostokset ja messujen ostokset, ja vielä kuulumiset!

Hei taas, tässä on ollut vähän taukoa, mutta tarvitsin sitä. 
Olin syyslomalla Mikkelissä ja sain ihanat kestolakkaukset, mutta en saanut niistä hyvää kuvaa. :( Yritän saada lähiaikoina niistä kuvia. 
Olin viime viikonloppuna muoti-, kauneus- ja terveysmessuilla. Siellä oli todella paljon katseltavaa, ei välttämättä kerennyt kaikkea katsoa.


Olen syönyt näitä pienenä ja ne on ihanan makuisia kuin karkit! :) Ostin nämä minun serkun kaverin työpaikalta, josta sain 10 prossan alennuksen. Olin siellä Tet:ssä, ja ne antaa minulle 10 prossan alennuksen. Tämä maksoi 6.30, jonka alkuperäinen hinta oli joku 7,00 € päälle.


Tämän ostin Sokokselta! En muista hintaa tarkkaan, mutta ihan sama. Tämä muuten tuoksuu todella ihanalle, siinä on omenainen tuoksu.


Tämänkin ostin Sokokselta, mutta en muista hintaa. :)



 Tämänkin ostin Sokokselta ja maksoi tasan 3 €, joka oli yllättävän halpa vaikka luulisi että sen kalliimpi.  
Luulin että tarvitsin tuota todella paljon, mutta en ehkä välttämättä tarvitse. Halusin suoristaa koska minulla suoristettiin, mutta ne meni kiharalle. Ei ollut lämposuojaa siinä.


 Tämän ostin Kauneus-, terveys- ja muotimessuilta. Tämä maksoi kympin, mutta jos haluaa ostaa sen kaupasta niin se maksaa 18€, niin kertoi esittelijä. Tämä maksoi 10 €.
Tätä käytän esim puuterimaisen meikkivoiteen laittoon ja samalla puuterin laittoon. Älyttömän pehmeä kuin lampaanvilla. Tuo on siis Ecotools Kabuki-sivellin. 


 Tämä on Dermologican Clean Start. Tämän ostin messuilta ja maksoi 15 €. Ajattelin kokeilla tämän tuotesarjan tuotteita. Jos ne ovat hyviä, niin ostan isompia pulloja. 


Näette minun sängyn joka ei ole kunnolla pedattu, mutta ihan sama. :) 

Hyvää viikonjatkoa teille ja seuraava postaus tulee joskus myöhemmin, mutta en tiedä milloin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)