12.10.2012

Syysloma-suunnitelmat ja ihonhoitotuotteet

Ihanaa kun alkoi viikonloppu ja syysloma alkaa!! :) 
Pääsee koulusta pikkasen eroon ja lähden kummitädin kanssa huomenna hänen kotiinsa!! Lähtee juna 16.00 ja en tiedä milloin ollaan siellä perillä. Mutta viivyn siellä ainakin alkuviikon ja katson että milloin lähden kotia päin! Ajattelin kun siellä olla vaan ja lukea pikkasen siihen äikän uusinta-kokeeseen! Luen dekkaria ja luen ehkä Nälkäpeliä! Käyn shoppailemassa ja käyn minun entisellä tet-paikalla käymässä! Kyselen niiltä kuulumisia! Haluan viettää ihanan syysloman ja nauttia syksystä kun kerran pidän siitä!
Shoppailusta tulikin mieleen että teen teille ostospostauksen, jossa näytän mitä olen ostanut sieltä!


Sänky ei ole pedattu, mutta onneksi se ei ole selvänä ja se on aina tuon näköinen!! :D

Tässä on minun ihonhoitotuotteet mitä olen viime aikoina käyttänyt. Eli vasemmalta oikealle: Pirkka Silmänympärysvoide, Lumen Matt Touch Ihohuokosia supistava kasvovesi alkoholipitoinen (en ole vielä päässyt kokeilemaan), Herbina Kasvovesi alkoholipitoinen, Pirkka Kasvovesi alkoholiton, Humektan perusvoide, Phytokeane-rasva, joka on kääntynyt tuolleen (:D) ja Phytokeane paikallisaine. 

Olen pitänyt kaikista paitsi Lumenen, koska en ole päässyt kunnolla kokeilemaan. Mutta haluan sano pari sanaa näistä Phytokeane-tuotteista. Ensinnäkin se tuoksu on ihan hyvä, mutta se koostumus, joka ei ole hyvä kun se tekee ihosta tahmean. Mutta se hälvenee ajan mukana. Se tahmeus on kummaskin tuotteessa. Sain nämä tuotteet postin kautta kummitädiltä!

Kaikki muut tuotteista olen pitänyt todella paljon. Esim Humektan Perusvoide tekee minun ihostani ihanan sileän eikä jätä tahmaista olemusta. 

Oikein ihanaa syksyistä viikonloppua ja niille joille alkoi syysloma niin hyvää syyslomaa teille!! :):)  

2 kommenttia:

  1. oot niin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon!! Olin silloin just meikannut! Olisitpa nähnyt ilman meikkiä! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)