10.10.2012

Oma itseni

Ajattelin vähän puhua teille omasta itsestäni! En ole kovin paljon kertonut teille, kuka olen?

Olen Jenny, 17-vuotias tytöntyllerö, jolla on kuulovamma, Tämä kuulovamma kuvaa minua siitä että kuulen huonommin kuin muut kuulevaiset. 

Olen kiinnostunut tai pidän monenlaisista asioista esim kauneudesta, terveydestä, valokuvaamisesta, syksystä, joulusta, jouluun liittyvistä asioista, teestä, Youtube videoiden katselu, kynttilöistä, koulusta ja opiskelusta. Vielä tietty bloggaaminen. 


Tykkään välillä hassutella ja sanoa jotain ihan hauskaa että toiset nauraisivat. Niin teen äidille, joka välillä nauraa minulle. Olen muutenkin positiivinen, ihana, kiltti ja ajattelevainen. Nää on niitä asioita mitä minulle tuli mieleen omasta itsestäni.  

Voitte kysyä minulta jos tulee jotain kysymyksiä mieleen!
Hyvää viikonjatkoa teille! <3

3 kommenttia:

  1. tosi kivan olonen tää sun blogis! vaikutat tosi ihanalta ja aidolta ihmisesltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Kiitos todella paljon kommentista!! :) <3

      Poista
    2. Voisit vaikka jäädä lukemaan tätä blogia jos haluat! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)