13.9.2012

Taas tulee pikapäivitys, joka on varmaan niin turhin, mutta kuka välittää? En ainakaan minä.
Opiskelua, opiskelua, opiskelua,opiskelua, opiskelua, opiskelua, opiskelua, opiskelua, opiskelua, opiskelua ja vielä kerran opiskelua. Eilen ja tänään tein hissan juttua, joka pitää olla valmiina huomenna. Ja pitäisi harjoitella tulevaan koeviikkoon, joka on viikkojen 39-40 aikana.

Exotic Excess - Apple iPhone 5
Jelena Sofranic (JSofr) | Formspring

Eilen tuli Applelta iPhone 5, jota haluaisin, mutta kun en varmaan saa sitä. Minulla on ollut peruskoulussa mutta se varastettiin. MINÄ HALUAN SEN!!! 
www.weheartit.com

Se oli semmoinen postaus tällä kerralla. En oikein keksinyt mitään aihetta tähän.

2 kommenttia:

  1. kiva blogi !:) sulla on aihetta mistä kirjoittaa:) käyppä tsekkaamassa mun blogi ja ala lukijaks jos kiinnostaa !:--) http://bbubblepop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanasta kommetista, se antoi minulle hyvän mielen.

      Aloin jo sinun blogin lukijaksi että ole hyvä!

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)