9.9.2012

Puuhailuni!

Mitä teille kuuluu? Minulle kuuluu aika hyvää, vaikka väsyttää. Täällä vaan kirjoittelen teille vähän minun päivästä!

Aamulla heräsin siinä ennen 9 ja sitten söin aamupalaa. Sitten olin koneella ja sitten tein vähän läksyjä kun oli pakko hoitaa ne kuntoon. Sitten söin lounaan ja sitten lähden äidin kanssa Pilatekseen. Sen jälkeen kävelin kotiin ja tein äidin kanssa koelukusuunnitelmaa ettei tule stressiä. Siitä lähtien olen ollut koneella. Ja nyt vasta kelasin että onko tää blogin pitäminen minulle vaan harrastus?

     
Jenny(C)

Huomisesta päivästä kerron sen että minun pitää mennä kouluun keskustelemaan ja sitten on hirveä tauko jonka aikana aion lukea minun kirjaa joka pitäisi olla luettuna jonkun verran. Saan sen kirittyä vähän kun minulla ei ole mitään tuntiakaan. Sitten alkaa tunnit 10 aikoihin. Ja minun vika tunti loppuu neljän aikaan. Pyöräilen kotiin ja teen läksyt. Luen ne kaikki mitä minulla on huomiseksi suunniteltu luettavaksi. Ja sitten pesulle ja nukkumaan.

Tuota noin, ei varmaan mitään muuta asiaa olekaan!
Hyvää yötä kaikille! Ja hyvää alkavaa viikkoa!

2 kommenttia:

  1. Mielenkiinnosta poikkesin blogiisi, jonka löysin merenhelmen blogin kautta. Itse olen jo hieman vanhempi (kolmikymppinen), mutta minulla on keskivaikea kuulonalenema ja siksi kiinnostukseni heräsi.

    On kiintoisaa seurata toisen kuulovammaisen elämäntaivalta vaikka vain blogin kautta. Omissa opiskeluympäristöissäni (ala- ja yläasteet, lukio sekä yliopistomaailma) en törmännyt muihin kuulovammaisiin, joten yksin oli ns. tahkottava. Vertaistukea ei siis pahemmin ollut tarjolla. Jäänkin lukemaan ja seuraamaan mielenkiinnolla kokemuksiasi ja ajatuksiasi. Tsemppiä eteenpäin!

    -Anu-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ajattelin vaan tässä puhua omasta elämästäni ja on kiva että on sellaisia ihmisiä jotka on kiinnostuineita elämästäni!

      Kiitos kun jäät lukemaan ja seuraamaan mitä mulle tapahtuu? :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)