20.9.2012

Kuulumiset


 Pakko oli vähän laittaa tänne jotain juttua kertoa vähän mitä on viime aikoina tapahtunut.
Minä olen opiskellut ja kirjoitellut ja opiskellut ja taas kirjoitellut. 
Minun pitää saada kirjoitettua ensi viikoksi referaatti ja huomiseksi pitää olla valmiina tuo uutinen josta on kuva toisiksi alin. 
Viikonloppuna yritän mökillä saada tehtyä jotain koulujuttuja, vaikka se siitä varmaan tule mitään. 
Mulla on vähän nuhainen olo, mutta eiköhän se siitä parane?
Minulla on ollut joka syksy villasukat jalassa, koska rakastan niitä niiin paljon!! Ne lämmittää jalkoja paljon.




 





4 kommenttia:

  1. Piti tulla urkkimaan miellainen blogi sinulla on! (:
    Lukio on tosiaan munkin mielestä tosi raskasta, mutta sen jälkeen voikin olla tyytyväinen saavutuksiinsa.. kai. :D Sulla varsinkin, luokassa kuunteleminen on varmasti tosi hankalaa, kun on kuulovamma! Ihan mieletöntä, että sä silti kuitenkin siellä käyt! Kunnioitan.

    Ja villasukat tosiaan ovat ihanat syksyn ja talven lämmikkeet! Terkuin yksi, jolla sellaiset on tälläkine hetkellä jalasssa. <3

    Tsemiä koeviikolle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommetista ja teki minut hyvälle tuulelle! Niin jotkut ei vaan ymmärrä minä joudun tekemään koulun eteen! Kiva kun kävit ja onnea sinullekin koeviikolle!

      En voisi vaihtaa villasukkia mihinkään muuhun vaatteisiin!! <3<3

      Poista
  2. Moikka! lkiva blogi! Jään seurailemaan!:)
    Lukio ei ollu kyllä helppo koulu, tuntui että kokoajan oli jotain tekemistä sen suhteen :D

    tuli mieleen et viitotko kuitenkin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, ihanaa, kun jäät seurailemaan! En kyllä nyt pääse postailemaan mutta kyllä lähiaikoina olisi tarkoitus tehdä yllätys! :)
      Niin se lukio vie aikaa minulta ja ei olekaan helppoa. Olen huomannut yöllä ku heräilen ja sattuu hampaaseen. Se on stressiä!! :/

      No jos rehellisesti sanotaan niin en aina, mutta kyllä minä muistan jotakin viittomia!! Viiton näiden tulkkien kanssa. :)))

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)