22.8.2012

Kuulovammaisuus

Jos minulta kysyttäisiin että onko helppoa elää kuulovammaisena, jos ei niin miksi?

Minulla on perinnöllinen vaikea-asteinen kuulovamma eli en kuule kaikkia sanoja tai lauseita. Sen takia joudun kysymään mitä? Jos minulle ei kerro asiaa niin jään vailla tietoa. Tarkoitan että tieto jää siihen eikä mene perille aivoihin. Olen pienestä pitäen halunnut tietää jos joku sanoo minulle. Sen takia käytän päivittäin kuulolaitteita. Otan ne pois kun olen saunassa, menossa nukkumaan tai suihkussa.

Digital Hearing Aid Aids Sound Amplififier with 4 Program Adjustable,China Wholesale Discount Digital Hearing Aid Aids Sound Amplififier with 4 Program Adjustable



Ja minulla on ollut opiskelussa ongelmia, kun olen luokassa. Kielien kuuntelu tuottaa vaikeuksia ja yleensäkin tunnit on vaikeita.
Tää elämä ei tule olemaan helppoa varsinkaan lukiossa. Olen huomannut itse monia arkea helpottavia asioita!

kuvat: www.weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)